Termeni și condiții

Folosirea acestui site, implică acceptarea termenilor şi conditiilor prezentate mai jos. Vă amintim că cititrea cu atentie a tuturor termenilor și condițiilor vă ajută în vederea folosirii acestui site web în cele mai bune condiții.

În condițiile utilizării acestui site web, atunci când creați un cont de client și/sau plasați o comanda de bilete, se consideră că ați citit, înțeles și sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, Politica de Comanda Bilet, Politica de Anulare a unui bilet și Politica de confidențialitate.

Acești Termeni și Condiții au fost revizuiți și actualizați ultima dată la data de 17 noiembrie 2020. În timp, Termenii și Condițiile pot suferi modificări, adăugări sau actualizări, fără să fiți anunțați mereu. Verificați mereu înainte de plasarea unei comenzi de bilet, Termenii și Condițiile.

Termeni folosiți:

Pe parcursul acestor termeni și condiții ne vom referi la site prin sintagma „RotariEntertainment.ro” iar la compania Rotari Entertainment S.R.L. prin sintagmele: „Rotari Entertainment”, „compania”, „noi”.

Utilizator

Reprezintă persoana care accesează site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile prezentului site, îndeplinind astfel toate cerințele procesului de înregistrare. Acesta poate fi și numit Client.

Compania

Reprezintă firma S.C. Rotari Entertainment S.R.L., Cod Fiscal 41415676, înregistrata la Registrul Comerțului cu numărul J40/9494/2019. Datele noastre de contact sunt: stefan@rotarientertainment.ro și tel: 0742.538.602. Compania este proprietara acestui site. Toată activitatea de vânzare a site-ului www.rotarientertainment.ro este realizată de societatea Rotari Entertainment S.R.L..

Utilizare abuzivă

Reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii companiei noastre.

Utilizarea site-ului

Informațiile publicate pe site-ul nostru (www.rotarientertainment.ro) sunt informații de interes general despre compania noastră, evenimente și spectacole promovate, cât și alte informații considerate de compania noastră ca fiind de interes pentru utilizatori. Informațiile sunt puse la dispoziția utilizatorilor în mod gratuit. Compania noastra este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra site-ului, respectiv asupra esteticii şi conținutului acestuia. Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale companiei noastre, prevăzute de legislația în vigoare. Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul www.rotarientertainment.ro în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.

Politica de comandă bilet

RotariEntertainment.ro oferă utilizatorilor spectacole de teatru online pe bază de cod de acces, prin stream live sau material audio-video preînregistrat.

Comenzile sunt confirmate printr-un email trimis după finalizarea comenzii, la adresa furnizată de către client. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, cumpărătorul primește pe adresa de email furnizată codul de acces cumpărat. Fiecare cod de acces permite accesul unei singure persoane la eveniment. Vă rugăm să păstrați confidențialitatea codului de acces. În cazul în care acesta a fost deja utilizat, nu veți avea dreptul de a îl utiliza din nou. Prin plasarea unei comenzi, clientul este de acord cu termenii și condițiile RotariEntertainment.ro.

Rotari Entertainment vă poate trimite prin e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente care ar putea să vă intereseze. Dacă nu doriți să mai primiți aceste informări, vă puteți dezabona de la newsletter sau puteți să ne transmiteți o solicitare prin formularul de contact pentru a solicita ștergerea informațiilor cu caracter personal stocate de RotariEntertainment.ro.

Conform termenilor și condițiilor, considerate a fi agreate în mod implicit de către client în momentul plasării unei comenzi, costul final achitat pentru cumpărarea codului de acces include atât prețul codului de acces, dar și prețul serviciilor de intermediere.

Plata

Codurile de acces la evenimentele Rotari Entertainment se pot achita folosind un card bancar. După înregistrarea unei comenzi veți fi automat redirecționat către partenerul nostru procesatorul de plăți EuPlatesc.ro. Comunicarea cu procesatorul de plăți se face printr-o conexiune securizată, iar informațiile cardului vor fi prelucrate doar de către procesatorul de plăți.

Politica de anulare a unui bilet

În cazul anulării evenimentului, Rotari Entertainment va returna prețul codului de acces în contul bancar al clientului. Pentru transferul sumei clientul trebuie să furnizeze codul IBAN al contului. În acest sens veți fi contactat și îndrumat pentru recuperarea prețului codurilor de acces plătite.

ATENȚIE: nu se pot accepta cereri de returnare transmise după data și ora de începere a spectacolului sau pentru evenimente care au avut loc deja.

Returnarea sumei achitate se face cu respectarea termenilor și condiţiilor, prin transmiterea unei solicitări în acest sens folosind formularul de contact disponibil pe RotariEntertainment.ro.    

Dreptul de retragere

În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

Ordonanța de urgență nr. 34/2014 reglementează următoarele excepții:

1. Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din acest act normativ.

2. Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Dacă produsul achiziționat prin intermediul site-ului nu este exceptat de la dreptul de retragere în conformitate cu prevederile Ordonanța de urgență nr. 34/2014, clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în condițiile reglementate de actul normativ menționat mai sus și cu respectarea prezentelor prevederi.

Regulamentul privind modul de acordare a biletelor de intrare la spectacolele organizate de Rotari Entertainment pentru persoanele cu dizabilități

Prezentul regulament s-a realizat în baza prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Conform prevederilor art. 21 din legea nr. 448/2006, persoanele cu dizabilități vor putea beneficia de bilete la spectacolele organizate de Rotari Entertainment, astfel:

(3) Copilul cu handicap, precum și persoana care îl însoţeşte beneficiază de gratuitate la bilete de intrare la spectacole, muzee, manifestări artistice și sportive.

(4) Adulții cu handicap beneficiază de bilete de intrare la spectacole, muzee, manifestări artistice și sportive, astfel:

a) adultul cu handicap grav sau accentuat, precum și persoana care îl însoţeşte beneficiază de gratuitate;

b) adultul cu handicap mediu și ușor beneficiază de bilete de intrare în aceleaşi condiţii ca pentru elevi şi studenţi.

Prezentul regulament se aplica pentru toate evenimentele publice realizate/organizate de Rotari Entertainment.

Prezentul regulament va putea suporta modificări începând cu data de 01.01.2023, în urma avizării acestuia de către Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Dizabilităţi și de către Ministerul Culturii și Identității Naționale.

Conform datelor statistice publicate de Autoritatea Naţională pentru Persoanele cu Dizabilităţi, în România la data de 31.03.2016 (ultima dată de referință publicată) există un număr total de 768.376 persoane cu dizabilități de toate gradele (grav, accentuat, mediu sau ușor), acest număr incluzând copii de la 0 ani până la adulți cu vârste peste 85 de ani și persoane instituționalizate sau nedeplasabile. De asemenea, conform aceluiași material statistic, acest număr include toate formele de handicap recunoscute de legislația română (fizic, somatic, auditiv, vizual, mintal, psihic, asociat, HIV/SIDA, boli rare, surdocecitate).

Tot conform acestui raport, rata persoanelor cu dizabilități în România este de 3.45%. Din această cifră, 3.04% reprezintă persoane cu handicap grav sau accentuat și 0.41% persoane cu handicap mediu sau ușor.

De prevederile acestui Regulament vor putea beneficia toți cetățenii români care se încadrează în prevederile Legii nr. 448/2006, precum și cetățenii din Slovenia, Cipru, Belgia, Italia, Estonia, Finlanda și Malta, conform acordului încheiat între România și aceste 6 țări, până la finalul anului 2020.

Art. 1. Rotari Entertainment este o instituție publică de spectacole de proiecte, organizată în subordinea Ministerului Culturii și Identității Naționale, finanțată din surse proprii.

Art. 2. Rotari Entertainment acordă, conform legii, bilete de intrare gratuite sau cu reducere (la nivelul prețului biletelor pentru elevi sau studenți) la toate evenimentele/spectacolele organizate/realizate, conform următoarei proceduri.

Art. 3. Pentru persoanele cu handicap grav și accentuat, cât și pentru însoțitorii acestora, se rezervă un număr de bilete ce reprezintă 2% din totalul numărului de locuri din sala de spectacole.

Art. 4. Pentru persoanele cu handicap mediu și ușor, cât și pentru însoțitorii acestora (numai dacă este vorba despre minori), se rezervă un număr de bilete ce reprezintă 0,5% din totalul numărului de locuri din sala de spectacole.

Art. 5. Pentru a beneficia de intrarea la spectacole conform prezentului regulament, persoanele care se încadrează, vor realiza următoarea procedură

a. Înainte cu maxim 14 zile de data evenimentului se va depune, o solicitare care va cuprinde numele și prenumele solicitantului (persoana cu dizabilități), spectacolul/spectacolele la care dorește să participe (cu specificarea ordinii priorităților), numărul de bilete pe care le solicită (dacă are insoțitor sau nu), gradul de handicap pentru care deține documente, natura handicapului (vizual, fizic, etc.) cu specificarea expresă dacă este cazul unei imobilizări în scaun rulant. Se vor anexa copii ale Cărților de Identitate ale solicitantului și însoțitorului, Decizia de încadrare în gradul de handicap (aflată în termen de valabilitate).

b. Cetățenii din Slovenia, Cipru, Belgia, Italia, Estonia, Finlanda și Malta, solicitanți pentru participarea la evenimentele organizate de Rotari Entertainment, vor trebui să prezinte și Cardul European pentru persoane cu dizabilități și pentru însoțitorii acestora.

c. Nicio cerere venită mai târziu de data mai sus menționată (14 zile înainte de data evenimentului) NU va fi luata în calcul.

d. Nedepunerea documentelor justificative solicitate în termenul sus menționat (cu maxim 14 zile înainte de data evenimentului) va conduce la respingerea cererii.

e. Rotari Entertainment va studia fiecare cerere și cu minim 5 zile înainte de data începerii evenimentului, va transmite fiecărui solicitant aprobarea, aprobarea parțială sau neaprobarea participării la eveniment, modul de participare (gratuit sau cu reducere), rândul și locul pe care vor urma să le ocupe în sală.

f. În cazul în care, solicitantul nu va putea sau nu va mai dori să participle la eveniment, acesta este obligat ca cel târziu cu 24 de ore înainte de începerea evenimentului să anunțe neparticiparea sa. În caz contrar, o eventuală ulterioară cerere în următorii 5 ani nu îi va mai fi aprobată.

g. În data evenimentului, solicitantul se va prezenta la intrarea în sala de spectacole cu aprobarea (aceasta urmând a ține loc de bilet de intrare) alături de actul de identitate al său și al însoțitorului.

h. În baza prezentării aprobării, ½ din aceasta va rămâne în posesia plasatorului de sala și va fi folosită la întocmirea bazei de date cu participanții prezenți la eveniment, posesori de bilete în baza legea nr. 448/2006.

i. Solicitanții, pentru a putea participa la eveniment, vor trebui sa fie de acord cu procesarea datelor cu caracter personal și păstrarea acestora timp de 5 (cinci) ani în arhiva Rotari Entertainment. Solicitanții care nu vor fi de acord cu această condiție, nu vor putea participa la evenimente, iar cererea lor nu va fi considerată eligibilă.

Art. 6. În vederea aprobării , aprobării parțiale sau neaprobării solicitărilor, Rotari Entertainment, va realiza următoarea procedură internă

– Rotari Entertainment va rezerva un număr de maxim 2% din numărul total de locuri din sala de spectacol pentru persoanele cu handicap grav și accentuat și pentru insoțitorii acestora și un număr de maxim 0.5% din numărul total de locuri din sala de spectacol pentru persoanele cu handicap mediu și ușor.

– Din numărul total de locuri reținute, se vor reține minim 2 locuri la fiecare spectacol pentru persoanele imobilizate în scaune rulante, în locuri aprobate de către reprezentanții ISU și cu acces facil în sala de spectacol. În imediata apropiere a acestora se va rezerva locul insoțitorului.

– După închiderea posibilității de transmitere a solicitărilor (cu 14 zile înainte de data evenimentului) va întocmi o lista cu persoanele care solicită participarea la eveniment, cu specificarea gradului de handicap, a numărului de bilete solicitate și a spectacolelor la care doresc sa participe (cu specificarea priorității).

– Verificarea datelor transmise de către solicitanți (dacă sunt eligibili).

– În funcție de numărul de solicitări venite la un spectacol se va putea acorda participarea în funcție de opțiunea menționată, având însă prioritate persoanele care au solicitat în mod prioritar participarea la acel spectacol.

– Participarea unui solicitant la mai multe spectacole, se va face, ținând cont de opțiunile tuturor solicitanților.

– Ordinea acceptării participării la un spectacol va fi dată și de ordinea primirii cererii, mergând pe principiul primul venit-primul servit.

– În cadrul evenimentelor Rotari Entertainment un solicitant nu va putea participa la mai mult de 5 (cinci) spectacole.

– După stabilirea listelor finale, se vor stabili locurile pe care le va ocupa fiecare solicitant și i se va comunica acestuia aprobarea, aprobarea parțiala (dacă nu i s-a acordat participarea la toate spectacolele pentru care a optat) sau neaprobarea participării la eveniment, precum și locurile pe care va urma sa le ocupe în sala de spectacol, cu minim 5 zile înainte de data evenimentului.

– După transmiterea aprobărilor, locurile care au fost rezervate persoanelor cu dizabilități și nu au fost ocupate, vor fi repuse în vânzare.

– În data începerii evenimentului Rotari Entertainment  va comunica, conform legii nr. 448/2006 Ministerului Culturii și Identității Naționale numărul total de bilete alocate persoanelor cu dizabilități, în vederea obținerii rambursării valorii acestora.

– Persoanele solicitante și posesoare a unei aprobări de participare la eveniment, care nu vor putea sau nu vor mai dori să participe la un spectacol, și care nu au anunțat acest lucru cu minim 24 de ore înainte de data evenimentului, vor fi trecuți în baza de date a Rotari Entertainment drept persoane care nu sunt de încredere și iși vor pierde dreptul de a mai participa gratuit la spectacolele/evenimentele organizate de Rotari Entertainment în următorii 5 ani.

– Rotari Entertainment va procesa datele personale ale solicitanților în vederea organizării unei baze de date interne, în vederea punerii la dispoziția organelor de control ale statului a acestora pentru verificarea gestionării bunului public, precum și pentru realizarea de statistici. După împlinirea termenului de 5 ani de la data evenimentului, datele personale vor fi șterse din baza de date a Rotari Entertainment

– Fiind vorba despre participarea gratuita la eveniment susținut din fonduri publice și private, solcitanții vor beneficia de intrare în baza legii nr. 448/2006 la maxim 5 (cinci) spectacole.

– Solicitările se vor face la adresa de email stefan@rotarientertainment.ro