Folosirea acestui site, implică acceptarea termenilor şi conditiilor prezentate mai jos. Vă amintim că cititrea cu atentie a tuturor termenilor și condițiilor vă ajută în vederea folosirii acestui site web în cele mai bune condiții.

În condițiile utilizării acestui site web, atunci când creați un cont de client și/sau plasați o comanda de bilete, se consideră că ați citit, înțeles și sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, Politica de Comanda Bilet, Politica de Anulare a unui bilet și Politica de confidențialitate.

Acești Termeni și Condiții au fost revizuiți și actualizați ultima dată la data de 17 noiembrie 2020. În timp, Termenii și Condițiile pot suferi modificări, adăugări sau actualizări, fără să fiți anunțați mereu. Verificați mereu înainte de plasarea unei comenzi de bilet, Termenii și Condițiile.

Termeni folosiți:

Pe parcursul acestor termeni și condiții ne vom referi la site prin sintagma „RotariEntertainment.ro” iar la compania Rotari Entertainment S.R.L. prin sintagmele: „Rotari Entertainment”, „compania”, „noi”.

Utilizator

Reprezintă persoana care accesează site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile prezentului site, îndeplinind astfel toate cerințele procesului de înregistrare. Acesta poate fi și numit Client.

Compania

Reprezintă firma S.C. Rotari Entertainment S.R.L., Cod Fiscal 41415676, înregistrata la Registrul Comerțului cu numărul J40/9494/2019. Datele noastre de contact sunt: stefan@rotarientertainment.ro și tel: 0742.538.602. Compania este proprietara acestui site. Toată activitatea de vânzare a site-ului www.rotarientertainment.ro este realizată de societatea Rotari Entertainment S.R.L..

Utilizare abuzivă

Reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii companiei noastre.

Utilizarea site-ului

Informațiile publicate pe site-ul nostru (www.rotarientertainment.ro) sunt informații de interes general despre compania noastră, evenimente și spectacole promovate, cât și alte informații considerate de compania noastră ca fiind de interes pentru utilizatori. Informațiile sunt puse la dispoziția utilizatorilor în mod gratuit. Compania noastra este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra site-ului, respectiv asupra esteticii şi conținutului acestuia. Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale companiei noastre, prevăzute de legislația în vigoare. Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul www.rotarientertainment.ro în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.

Politica de comandă bilet

RotariEntertainment.ro oferă utilizatorilor spectacole de teatru online pe bază de cod de acces, prin stream live sau material audio-video preînregistrat.

Comenzile sunt confirmate printr-un email trimis după finalizarea comenzii, la adresa furnizată de către client. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, cumpărătorul primește pe adresa de email furnizată codul de acces cumpărat. Fiecare cod de acces permite accesul unei singure persoane la eveniment. Vă rugăm să păstrați confidențialitatea codului de acces. În cazul în care acesta a fost deja utilizat, nu veți avea dreptul de a îl utiliza din nou. Prin plasarea unei comenzi, clientul este de acord cu termenii și condițiile RotariEntertainment.ro.

Rotari Entertainment vă poate trimite prin e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente care ar putea să vă intereseze. Dacă nu doriți să mai primiți aceste informări, vă puteți dezabona de la newsletter sau puteți să ne transmiteți o solicitare prin formularul de contact pentru a solicita ștergerea informațiilor cu caracter personal stocate de RotariEntertainment.ro.

Conform termenilor și condițiilor, considerate a fi agreate în mod implicit de către client în momentul plasării unei comenzi, costul final achitat pentru cumpărarea codului de acces include atât prețul codului de acces, dar și prețul serviciilor de intermediere.

Plata

Codurile de acces la evenimentele Rotari Entertainment se pot achita folosind un card bancar. După înregistrarea unei comenzi veți fi automat redirecționat către partenerul nostru procesatorul de plăți EuPlatesc.ro. Comunicarea cu procesatorul de plăți se face printr-o conexiune securizată, iar informațiile cardului vor fi prelucrate doar de către procesatorul de plăți.

Politica de anulare a unui bilet

În cazul anulării evenimentului, Rotari Entertainment va returna prețul codului de acces în contul bancar al clientului. Pentru transferul sumei clientul trebuie să furnizeze codul IBAN al contului. În acest sens veți fi contactat și îndrumat pentru recuperarea prețului codurilor de acces plătite.

ATENȚIE: nu se pot accepta cereri de returnare transmise după data și ora de începere a spectacolului sau pentru evenimente care au avut loc deja.

Returnarea sumei achitate se face cu respectarea termenilor și condiţiilor, prin transmiterea unei solicitări în acest sens folosind formularul de contact disponibil pe RotariEntertainment.ro.    

Dreptul de retragere

În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

Ordonanța de urgență nr. 34/2014 reglementează următoarele excepții:

1. Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din acest act normativ.

2. Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Dacă produsul achiziționat prin intermediul site-ului nu este exceptat de la dreptul de retragere în conformitate cu prevederile Ordonanța de urgență nr. 34/2014, clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în condițiile reglementate de actul normativ menționat mai sus și cu respectarea prezentelor prevederi.